logo_kolor_SVG

ZB

logo_kolor_SVG

Oferta zajęć

Pilates


Zapraszamy do naszego studia Boomerang Pilates w Warszawie na Saskiej Kępie na zajęcia pilates na maszynach (reformer, wunda chair, cadillac i ladder barre) lub macie. Jest to spokojny trening poprawiający kondycję i rozciągający mięśnie. Pobudza do działania całe ciało, przez co regularnie wykonywany daje świetne efekty, takie jak modelowanie sylwetki, poprawa równowagi oraz postawy.


Odwiedź nas na Saskiej Kępie i przekonaj się, że te zajęcia pomogą Ci wzmocnić mięśnie wszystkich partii ciała i pozbyć się dolegliwości związanych z siedzącym trybem życia. Doskonale nadają się dla każdego bez względu na wiek oraz płeć. Podczas treningu wykorzystywany jest specjalistyczny sprzęt, czyli, które można indywidualnie dopasować do każdego użytkownika. Nasi doświadczeni trenerzy będą Cię wspierać i zmotywują do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów!

zajęcia pilates warszawa
pilates reformer warszawa
pilates na maszynach Warszawa

Stretching/Mobility


Podczas zajęć koncentrujemy się na uwolnieniu ciała od napięć różnego pochodzenia – od tych powstałych w związku z siedzącym trybem życia i brakiem aktywności ruchowej, poprzez te spowodowane intensywnym, obciążającym treningiem i „brakiem czasu” na porządną sesję rozciągania po nim, aż po napięcia wywołane stresem. 

Ponieważ skuteczne i bezpieczne rozciąganie nie może obejść się bez jednoczesnego wzmacniania rozciąganych mięśni, to na zajęciach nie zabraknie też ćwiczeń łagodnie wzmacniających. Po godzinnym treningu wyjdziesz z poczuciem elastycznego, poruszającego się płynnie ciała i odprężonego umysłu.

 

Joga


Zajęcia są połączeniem klasycznej hatha jogi i vinyasa jogi. W ich trakcie przechodzimy przez serię zsynchronizowanych z oddechem pozycji stojących, siedzących, równoważnych, które sprawią, że poczujesz równowagę, siłę, spokój.

W vinyasa joga dążymy do płynnych przejść między pozycjami, co powoduje, że jest to stosunkowo dynamiczna forma jogi. Vinyasa integruje ruch z oddechem; to dzięki temu ruch staje się medytacją, która uspokaja umysł.

Wykonywane sekwencje asan w tym samym czasie wzmacniają osłabione części ciała i rozluźniają nadmiernie napięte, budują wytrzymałość i uspokajają. Niektóre pozycje są utrzymywane przez kilka oddechów, co daje czas na skupienie się na prawidłowym ustawieniu ciała, zaangażowaniu mięśni i oddechu.

 

Barre


To trening wykonywany przy baletowym drążku, czyli „barre", przeznaczony także dla osób, które z baletem nie miały wcześniej nic wspólnego. Ćwiczenia są wykonywane głównie w pozycji stojącej w rytm muzyki, która – odpowiednio dobrana – zwiększa koordynację i poprawia jakość ruchu. Trening Barre czerpie wiele z jogi i pilatesu; także w tym przypadku ważniejsza od dużej liczby powtórzeń i tempa jest jakość ruchu i precyzja. Trening ten jest szczególnie skoncentrowany na dolnych partiach ciała – stopach, łydkach, udach, biodrach i pośladkach –  a jednocześnie wzmacnia mięśnie tułowia i ramion poprawiając stabilizację i postawę ciała. Przy regularnym treningu barre chodzenie z wyprostowanymi plecami będzie dla Ciebie najbardziej naturalną rzeczą na świecie.

Asztanga wprowadzenie

 

Asztanga to dynamiczna forma jogi, idealna dla osób, które nudzą się zmuszone do przebywania długo w jednej pozycji, co ma miejsce w niektórych innych stylach jogi. Zajęcia spełnią też oczekiwania osób, które chcą spróbować jogowej praktyki, ale nie wiedzą, od czego zacząć i boją się, że trafią na zbyt zaawansowane zajęcia. Są też świetną propozycją dla osób, które miały przerwę w praktyce i chcą bezpiecznie do niej wrócić.

A naprawdę warto. Regularna praktyka asztangi zwiększa siłę oraz elastyczność mięśni i ścięgien, a ponadto ze względu na ogromną rolę oddechu korzystnie wpływa na dotlenienie organizmu i pracę serca. Dodatkową – a być może najważniejszą - korzyścią jest też sama przyjemność i spokój osiągany podczas płynnego wykonywania kolejnych asan.

Charakterystyczną cechą asztangi jest połączenie ruchu z oddechem. Przejścia pomiędzy pozycjami (asanami) są płynne, wykonywane w rytm oddechu. Asany ułożone są w stałą sekwencję połączoną płynnymi przejściami, tzw. winiasami (vinyasa). Sesja rozpoczyna się zawsze od sekwencji nazywanej Powitanie Słońca A i B (Surya Namaskar A i B).

Istnieje sześć serii ashtanga jogi: podstawowa, pośrednia i cztery zaawansowane. Każda z nich  składa się z zestawu uporządkowanych pozycji wykonywanych za każdym razem tak samo.

W trakcie zajęć poznasz przede wszystkim Powitanie Słońca i sekwencję stojącą z serii początkowej. Będzie to znakomite przygotowanie do bardziej zaawansowanych zajęć, jak vinyasa yoga.

Flex&Strong/ jogalates (mata)

 

Zajęcia na macie łączące wszystko, co najlepsze, w pilatesie i jodze.  Idealne rozwiązanie dla miłośników obu aktywności, ale także dla osób, które nigdy nie próbowały żadnej z nich a chcą jednocześnie wzmocnić i uelastycznić ciało.

Zamiast pytać, co różni pilates od jogi, łączymy te dwie formy pracy z ciałem i umysłem. W trakcie godzinnych zajęć popracujesz nad siłą, stabilizacją, mobilnością, gibkością i balansem. Siła potrzebuje elastyczności, by pokazać swoją pełnię, a elastyczność potrzebuje siły i kontroli, by ruch był bezpieczny. Na tych zajęciach znajdziesz jedno i drugie.

Efekt: swobodny ruch na co dzień, redukcja bólu, większe zakresy ruchu, stabilizacja stawów, lepsze wyniki sportowe a do tego pełniejszy oddech i spokojniejszy sen.

Once you try, you will return.

Kontakt

+48 799 032 002

Adres

ul. Nobla 14/4
03-930 Warszawa

Social

Projekt i wykonanie MCWebDesign.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.