logo_kolor_SVG

ZB

logo_kolor_SVG

Oferta zajęć

Pilates


Zapraszamy do naszego studia Boomerang Pilates w Warszawie na Saskiej Kępie na zajęcia pilates na maszynach (reformer, wunda chair, cadillac i ladder barre) lub macie. Jest to spokojny trening poprawiający kondycję i rozciągający mięśnie. Pobudza do działania całe ciało, przez co regularnie wykonywany daje świetne efekty, takie jak modelowanie sylwetki, poprawa równowagi oraz postawy.


Odwiedź nas na Saskiej Kępie i przekonaj się, że te zajęcia pomogą Ci wzmocnić mięśnie wszystkich partii ciała i pozbyć się dolegliwości związanych z siedzącym trybem życia. Doskonale nadają się dla każdego bez względu na wiek oraz płeć. Podczas treningu wykorzystywany jest specjalistyczny sprzęt, czyli, które można indywidualnie dopasować do każdego użytkownika. Nasi doświadczeni trenerzy będą Cię wspierać i zmotywują do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów!

zajęcia pilates warszawa
pilates reformer warszawa
pilates na maszynach Warszawa

Stretching/Mobility


Podczas zajęć koncentrujemy się na uwolnieniu ciała od napięć różnego pochodzenia – od tych powstałych w związku z siedzącym trybem życia i brakiem aktywności ruchowej, poprzez te spowodowane intensywnym, obciążającym treningiem i „brakiem czasu” na porządną sesję rozciągania po nim, aż po napięcia wywołane stresem. 

Ponieważ skuteczne i bezpieczne rozciąganie nie może obejść się bez jednoczesnego wzmacniania rozciąganych mięśni, to na zajęciach nie zabraknie też ćwiczeń łagodnie wzmacniających. Po godzinnym treningu wyjdziesz z poczuciem elastycznego, poruszającego się płynnie ciała i odprężonego umysłu.

 

Joga


Zajęcia są połączeniem klasycznej hatha jogi i vinyasa jogi. W ich trakcie przechodzimy przez serię zsynchronizowanych z oddechem pozycji stojących, siedzących, równoważnych, które sprawią, że poczujesz równowagę, siłę, spokój.

W vinyasa joga dążymy do płynnych przejść między pozycjami, co powoduje, że jest to stosunkowo dynamiczna forma jogi. Vinyasa integruje ruch z oddechem; to dzięki temu ruch staje się medytacją, która uspokaja umysł.

Wykonywane sekwencje asan w tym samym czasie wzmacniają osłabione części ciała i rozluźniają nadmiernie napięte, budują wytrzymałość i uspokajają. Niektóre pozycje są utrzymywane przez kilka oddechów, co daje czas na skupienie się na prawidłowym ustawieniu ciała, zaangażowaniu mięśni i oddechu.

 

Barre


To trening wykonywany przy baletowym drążku, czyli „barre", przeznaczony także dla osób, które z baletem nie miały wcześniej nic wspólnego. Ćwiczenia są wykonywane głównie w pozycji stojącej w rytm muzyki, która – odpowiednio dobrana – zwiększa koordynację i poprawia jakość ruchu. Trening Barre czerpie wiele z jogi i pilatesu; także w tym przypadku ważniejsza od dużej liczby powtórzeń i tempa jest jakość ruchu i precyzja. Trening ten jest szczególnie skoncentrowany na dolnych partiach ciała – stopach, łydkach, udach, biodrach i pośladkach –  a jednocześnie wzmacnia mięśnie tułowia i ramion poprawiając stabilizację i postawę ciała. Przy regularnym treningu barre chodzenie z wyprostowanymi plecami będzie dla Ciebie najbardziej naturalną rzeczą na świecie.

Once you try, you will return.



Kontakt

+48 799 032 002

Adres

ul. Nobla 14/4
03-930 Warszawa

Social

Projekt i wykonanie MCWebDesign.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.